A PRÁTICA SOCIAL DA LEITURA LITERÁRIA E A FORMAÇÃO DO SUJEITO LEITOR: DESAFIOS E PERSPECTIVAS

Authors

  • Elizeth da Costa Alves
  • Flávio Pereira Camargo

Keywords:

Literatura e educação, Literatura e cidadania, Literatura, Formação do leitor.

Abstract

In our research, we have as objective verifies and to examine the teaching-learning

strategies used in the rooms of class of the Fundamental Teaching of the area of the Southwest of

Tocantins and Northeast of Goiás in relation to the social practice of the literary reading and the subject

reader's formation.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

18-03-2010

How to Cite

DA COSTA ALVES, E.; PEREIRA CAMARGO, F. A PRÁTICA SOCIAL DA LEITURA LITERÁRIA E A FORMAÇÃO DO SUJEITO LEITOR: DESAFIOS E PERSPECTIVAS. Travessias, Cascavel, v. 2, n. 3, p. e3174, 2010. Disponível em: https://e-revista.unioeste.br/index.php/travessias/article/view/3174. Acesso em: 17 jul. 2024.

Issue

Section

LINGUAGEM