Dal Molin, Beatriz Helena, Brazil
-
Travessias Vol. 17 No. 1 (2023) - [DT] 20 YEARS OF RESEARCH AND TRAINING: GRADUATE PROGRAM IN LETTERS
For another epistemological and methodological principle in education
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 2 No. 2 (2008) - IMAGENS E SONS
WANDERING THROUGH THE TIME: THE POETRY OF THE BRIDE
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 9 No. 1 (2015) - ARTE E COMUNICAÇÃO
LENTES, REGISTROS, SIGNOS SOCIAIS: A VISÃO DE PRISÃO E DE DETENTOS, CRISTALIZADA A PARTIR DE IMAGENS DA REBELIÃO
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 15 No. 2 (2021) - EDUCAÇÃO
Measuring a territory: the Mediated Learning Experience in NEaDUNI context
Abstract PDF (Português (Brasil)) Análise Copy Spider (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 2 No. 2 (2008) - LINGUAGEM
HYPERTEXT AND TECNOLOGIA : CHART AND DID NOT DECALQUE
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 11 No. 3 (2017) - PRESENTATION
Apresentação da 31ª edição
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 12 No. 1 (2018) - EDUCAÇÃO
Agrinho: a rhizome in experimentation in schools of Terra Roxa
Abstract PDF (Português (Brasil)) AGRINHO: UM RIZOMA EM IMPLANTAÇÃO (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 15 No. 1 (2021) - EDUCAÇÃO
Considerations about the role of teacher-tutor in Distance Learning
Abstract PDF (Português (Brasil)) Sem título (Português (Brasil)) -
Travessias Vol. 15 No. 3 (2021) - EDUCAÇÃO
Human beings and knowledge in evolution:
Abstract PDF (Português (Brasil))