Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Template
  • Avaliadores
  • Indexadores
  • Equipe Editorial
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Login

Login

Login
Register

Keywords

democratization of educationstate of knowledgeschoolchild educationkrahô schoolsuniversitywelcominghigher educationrefugemotivation;inclusion

Language

  • English
  • Français (Canada)
  • Português (Brasil)
  • Español (España)
  • Italiano
  • Українська

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most Read
  • TELLING OF HISTORIES AS PEDAGOGICAL STRATEGY IN THE INFANTILE EDUCATION And FUNDAMENTAL TEACHING
    99390
  • A EXPRESSAO FACIAL É PARTE INTEGRANTE DA LÍNGUA DE SINAIS - LIBRAS COMO L2
    17334
  • FILOSOFIA DA EDUCAÇÃO: IMPLICAÇÕES E IMPACTOS NA PEDAGOGIA
    15482
  • EDUCATION OF DEAF PEOPLE: INCLUSIVE SCHOOL VERSUS BILINGUAL SCHOOL
    14484
  • A PEDAGOGIA COMO CIÊNCIA DA EDUCAÇÃO: REFLEXÕES EPISTEMOLÓGICAS E CONTRIBUIÇÕES NA FORMAÇÃO DOCENTE
    13761
  • A ATUAÇÃO DA EQUIPE PEDAGÓGICA NA FORMAÇÃO CONTINUADA DO PROFESSOR EM SERVIÇO: A VISÃO DE PROFESSORES
    13171
  • PENSAMENTO DE JOHN LOCKE SOBRE EDUCAÇÃO
    12870
  • REUVEN FEUERSTEIN: “MEDIATED LEARNING EXPERIENCE: A STRUCTURAL COGNITIVE MODIFIABILITY JUMP”
    10392
  • ENTRE AS IDEIAS PEDAGÓGICAS E AS PRÁTICAS EDUCACIONAIS
    10356
  • INCLUSION AND INTERACTION: RESEARCH ABOUT THE WORK OF TEACHER OF SPECIAL EDUCATION IN BIDOCÊNCIA
    9820
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.

Revista Educere et Educare

e-ISSN 1981-4712 — ISSN 1809-5208
Unioeste - Universidade Estadual do Oeste do Paraná
Campus de Cascavel
Programa de Pós-Graduação em Educação

Rua Universitária, 2069 - Jardim Universitário
Cascavel – Paraná - CEP: 85819-110
E-mail: editoriaeducere@gmail.com