https://ejournal.uki.ac.id/
https://jurnal.harapan.ac.id/bkep/
https://murninetsv2.planmalaysia.gov.my/
https://ejurnal.unima.ac.id/
Vol. 18 No. 32 (2024): Edição de Fluxo Contínuo 2024 | Temas & Matizes
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Template
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 18 No. 32 (2024): Edição de Fluxo Contínuo 2024
Vol. 18 No. 32 (2024): Edição de Fluxo Contínuo 2024
Published:
22-03-2024
Edição de Fluxo Contínuo
DIGITAL TECHNOLOGIES AS A MEDIATION TO THE INCLUSIVE LITERACY PROCESSES OF A CHILD WITH ASD
Tatiana de Souza Mello, Débora Nice Ferrari Barbosa, Regina de Oliveira Heidrich
1-28
PDF (Português (Brasil))
Pensamento Computacional, Matemática e Literatura em uma Formação Docente: um desafio interdisciplinar possível
Gisele de Souza Gonçalves, Vanessa Lucena Camargo de Almeida Klaus, Fernando José Martins, Clodis Boscarioli
29-49
PDF (Português (Brasil))
TECHNOLOGICAL INSERTIONS IN ENGLISH CLASSES DURING COVID 19 SOCIAL ISOLATION:
IMPLICATIONS ON THE TEACHER'S ROLE
Adrian Rodrigues, Marta de Faria e Cunha Monteiro
50-70
PDF (Português (Brasil))
Epistemologia e Metacognição: explorando novas possibilidades para o Ensino de Ciências
Erisnaldo Francisco Reis, Andreia Aparecida Guimarães Strohschoen
71-88
PDF (Português (Brasil))
The relations of the paid non-compulsory internship in early childhood education: employment, work or training?
Gisele Fernanda Tiburski Bido, Ângela Maria Silveira Portelinha
127-144
PDF (Português (Brasil))
Aspectos relevantes na passagem da Educação Infantil ao Ensino Fundamental
Maria Lidia Sica Szymanski, Rosa Cleide Marques Machado
89-110
PDF (Português (Brasil))
Trayectoria de aprendizaje de la amplitud angular: una incorporación de saberes ancestrales wayuu y agrimensura
Meilis Elena Ibarra Florez
111-126
PDF (Português (Brasil))
Keywords
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
Most Read
Child education in National Common Curricular Base discussion
12178
PARTICULARIDADES DA “QUESTÃO SOCIAL” NO BRASIL: Elementos para o debate
11402
Some representations of Science in Common National Base Curriculum – BNCC: natural sciences area
9282
Meritocracy in brazilian school education
7491
Large-scale evaluation and BNCC: strategies to managerialism in education
3473
Representações da brasilidade:o corpo como símbolo para o modernismo e para o varguismo (1920-1945)
2961
O EVOLUCIONISMO COMO PRINCÍPIO ORGANIZADOR DA BIOLOGIA
2869
BIOPOLÍTICA Y GUBERNAMENTALIDAD
2833
Secondary education reform and the tendencies for teacher formation and career
2405
O Brasil como potência regional e a importância estratégica da América do Sul na sua política exterior
2380